Friday, 8 July 2011

Cabaran Hidup..

Macam2 cabaran dalam hidup ni..Ada yang dapat bertahan dan ada yang tak dpt bertahan..
Soalnya bagaimana dan macam mana kita nak menghadapinya kan..

Macam tu la jugak diriku..kadang2 tu rasa masalah (tiba2 teringat Prof Muhaya kata jangan gunakan perkataan masalah..)..hmm..kadang2 tu rasa cabaran hidup ni memamg dahsyat..kadang2 tu tak tertanggung rasanya..namun, sebagai manusia, kita masih ade family, kawan2 dan yang paling utama adalah kita ada ALLAH sebagai tempat kita meluahkan ape yang kita rasa..hampir menitis air mata tiap kali menghadapi cabaran hidup..tapi kene kuatkan semangat juga..lantas, air mata tu dapat ditahan dari terjatuh ke pipi..teringat pada mereka yang ditimpa cabaran hidup yang lebih dahsyat dariku membuatkan diriku cuba bangkit untuk terus tabah.aku harap sahabat2 aku juga begitu..
tak banyak yang aku nak yang aku nak tulis malam ni..hanya sekadar luahan rasa yang terpendam..


No comments:

Post a Comment